PROSTOLANE

PROSTOLANE – Peptydowa terapia skóry

Linia Prostrolane to wyroby medyczne przeznaczone do peptydowej terapii twarzy oraz ciała. Zawierają kompleks peptydów biomimetycznych oraz 0,7 % kwas hialuronowy: stabilizowany, całkowicie biodegradowalny. Innowacyjność linii Prostrolane to zastosowanie technologii przedłużonego uwalniania składników, dzięki której peptydy powoli uwalniają się i penetrują w głąb skóry jeszcze w ciągu 2 tygodnie po zabiegu.

• zapobieganie objawom starzenia skóry
  • płytkie zmarszczki
  • starzenie się i wiotkość skóry
  • skóra pozbawiona blasku
  • odwodniona, wysuszona skóra
  • utrata objętości i jędrności skóry
  • blizny
  • przebarwienia

Formuła rekomendowana szczególnie jako SOFT FILLING oraz w celu odmłodzenia obszarów wrażliwych takich jak okolice ust i oczodołu.

• ciąża i karmienie piersią
  • ostre i przewlekłe stany zapalne w miejscu wykonywania zabiegu np. (opryszczka, trądzik)
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym zwłaszcza w fazie zaostrzenia takie jak: choroby tkanki łacznej, choroba Hashimoto, autoimmunologiczne zapalenia naczyń, zapalenie wątroby, cukrzyca
  • występowanie objawów infekcji ogólnej w dniu wykonywania zabiegu np. przewlekłych stanów zapalnych zębów, zatok, opryszczki
  • tendencja do powstawania przyrosłych blizn
  • zaburzenia w krzepnięciu krwi
  • stosowanie leków rozrzedzających krew
  • aktywne choroby nowotworowe
  • alergia lub nadwrażliwość na składniki znajdujące się w preparacie

Przed zabiegiem należy skonsultować się z lekarzem w celu ustalenia składu preparatu oraz częstotliwości wykonywania zabiegu.

Należy unikać stosowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych i leków rozrzedzających krew przed zabiegiem (np. Ibuprofen, Aspiryna)

Przed zabiegiem nanosi się maść znieczulającą. Odpowiednio dobrany do potrzeb pacjenta koktajl substancji leczniczych wstrzykiwany jest cienką igłą do skóry na głębokość około 2-3 mm, za pomocą mikro nakłuć w odstępach 5-10 mm.

Mogą pojawić się zaczerwienienia lub drobne zasinienia w miejscach podawania preparatu, które znikną w ciągu kilku dni.

Zabieg można wykonywać w każdej porze roku, lato nie jest przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu.

• należy unikać ekspozycji na wysokie i niskie temperatury przez okres 2 tygodni
  • należy unikać basenu i intensywnego wysiłku fizycznego przez okres kilku dni
  • zalecane jest unikanie nadmiernej ekspozycji słonecznej oraz stosowanie kremów z filtrem +50 przez okres 2 tygodni
  • przez pierwsze dwa dni po zabiegu zalecane jest picie dużej ilości wody, ok. 2l.

Po zabiegu może wystąpić lokalne zaczerwienienie i niewielkie zasinienia, które ustępują zazwyczaj w ciągu kilku dni.

W większości przypadków bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności.

U niektórych osób może wystąpić zaczerwienienie, obrzęk lub wybroczyny w miejscach podawania preparatu.

• efekt rozświetlenia
  • przywracająca naturalną równowagę fizjologiczną skóry
  • rewitalizacja
  • nawilżenie skóry

Pełne efekty mezoterapii widoczne są po serii 3-6 zabiegów. Powinny się one odbywać cyklicznie co 2-4 tygodnie, a w fazie podtrzymującej – raz na kilka miesięcy. Dzięki zabiegom podtrzymującym, efekty kuracji utrzymują się znacznie dłużej.

Prostrolane Natural-B

naturalna korekta zmarszczek, stymulacja procesów regeneracyjnych, odbudowa wewnętrznych struktur skóry, odmłodzenie twarzy, opóźnienie oznak starzenia się skóry

Prostrolane Blanc-B

redukcja przebarwień, rozjaśnienie skóry, niehormonalny preparat do terapii depigmentacyjnej, cofnięcie oznak fotostarzenia,naturalna korekta zmarszczek mimicznych

Prostrolane Inner-B

zmniejsza nierówności skóry, wygładza, pomaga w modelowaniu sylwetki, napina, poprawia elastyczność i kondycję skóry, pomaga w walce z cellulitem, konturowanie linii żuchwy

Prostrolane Inner-B SE

Właściwości:

• Wygładzenie i ujędrnienie skóry
  • Stymulacja procesów regeneracyjnych skóry
  • Odmłodzenie skóry
  • Opóźnienie oznak starzenia się skóry
  • Wygładzenie skóry pod oczami

Prostrolane Inner-Bse to najnowocześniejszy preparat peptydowy, zarejestrowany jako wyrób medyczny, do peptydowej terapii skóry twarzy.

Prostrolane Inner-Bse rewitalizuje skórę, jednocześnie likwidując widoczne nierówności. Zmniejsza oznaki starzenia się skóry, czyniąc skórę gładką i sprężystą. Za sprawą zastosowania technologii powolnego uwalniania peptydów, działa jeszcze 2 tygodnie po zbiegu, peptydy powoli uwalniają się i penetrują w głąb skóry.

Składniki:

• kwas hialuronowy (0,7%),
  • kompleks 5 peptydów:
    • Nanopeptyd-32 – stymuluje procesy glikolizy i glukoneogenezy, zmniejszając nierówności
      na skórze,
    • Pentapeptyd-43 – wspiera lipolizę,
    • Tripeptyd-41 – stymuluje regenerację tkanek, wzmacniając skórę,
    • Oktapeptyd-11 – aktywuje regenerację komórek, poprawiając wygląd skóry.

Peptydowa terapia skóry – protokół
Ilość sesji: 2 – 4 zabiegów