RRS HA Eyes

• mikrodepozyty

SKŁAD:

RRS® Eyes 5 mg/ml HA + 27,3 mg/ml kompleksu biorewitalizującego

(11 antyoksydantów, 5 ]lawonoidów, 3 saponiny, 5 polifenoli, 2 peptydy, 1 mikroelement)

Składniki aktywne:
    antyoksydanty: vit.C, Naringin, Resveratrol,

R-2 Viniferin, -Viniferin, R-Viniferin, Iso-Viniferin • lawonoidy: Troxerutin, Rutin, Naringin,

Hesperidin Methyl Chalcone, Hesperidin
    saponiny: Ruscogenin, Neoruscogenin, Escin • polifenole: R-2 Viniferin, -Viniferin,

R-Viniferin, Iso-Viniferin, Resveratrol, Coumarin • peptydy: DipeptideVW, Peptide Pal-GQPR
    mikrolementy: krzem organiczny

• zapobieganie objawom starzenia skóry
    • płytkie zmarszczki
    • starzenie się i wiotkość skóry
    • skóra pozbawiona blasku
    • odwodniona, wysuszona skóra
    • utrata objętości i jędrności skóry

Bez limitu wieku

okolica:

•  wymagająca okolica oka
    • ciąża i karmienie piersią
    • ostre i przewlekłe stany zapalne w miejscu wykonywania zabiegu np. (opryszczka, trądzik)
    • choroby o podłożu autoimmunologicznym zwłaszcza w fazie zaostrzenia takie jak: choroby tkanki łacznej, choroba Hashimoto, autoimmunologiczne zapalenia naczyń, zapalenie wątroby, cukrzyca
    • występowanie objawów infekcji ogólnej w dniu wykonywania zabiegu np. przewlekłych stanów zapalnych zębów, zatok, opryszczki
    • tendencja do powstawania przyrosłych blizn
    • zaburzenia w krzepnięciu krwi
    • stosowanie leków rozrzedzających krew
    • aktywne choroby nowotworowe
    • alergia lub nadwrażliwość na składniki znajdujące się w preparacie

Przed zabiegiem należy skonsultować się z lekarzem w celu ustalenia składu preparatu oraz częstotliwości wykonywania zabiegu.

Należy unikać stosowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych i leków rozrzedzających krew przed zabiegiem (np. Ibuprofen, Aspiryna)

Przed zabiegiem nanosi się maść znieczulającą. Odpowiednio dobrany do potrzeb pacjenta koktajl substancji leczniczych wstrzykiwany jest cienką igłą do skóry na głębokość około 2-3 mm, za pomocą mikro nakłuć w odstępach 5-10 mm.

Mogą pojawić się zaczerwienienia lub drobne zasinienia w miejscach podawania preparatu, które znikną w ciągu kilku dni.

Zabieg można wykonywać w każdej porze roku, lato nie jest przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu.

• należy unikać ekspozycji na wysokie i niskie temperatury przez okres 2 tygodni
    • należy unikać basenu i intensywnego wysiłku fizycznego przez okres kilku dni
    • zalecane jest unikanie nadmiernej ekspozycji słonecznej oraz stosowanie kremów z filtrem +50 przez okres 2 tygodni
    • przez pierwsze dwa dni po zabiegu zalecane jest picie dużej ilości wody, ok. 2l.

Po zabiegu może wystąpić lokalne zaczerwienienie i niewielkie zasinienia, które ustępują zazwyczaj w ciągu kilku dni.

W większości przypadków bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności.

U niektórych osób może wystąpić zaczerwienienie, obrzęk lub wybroczyny w miejscach podawania preparatu.

• efekt rozświetlenia
    • przywracająca naturalną równowagę fizjologiczną skóry
    • rewitalizacja
    • nawilżenie skóry

Pełne efekty mezoterapii widoczne są po serii 3-6 zabiegów. Powinny się one odbywać cyklicznie co 2-4 tygodnie, a w fazie podtrzymującej – raz na kilka miesięcy. Dzięki zabiegom podtrzymującym, efekty kuracji utrzymują się znacznie dłużej.

Skontaktuj się z nami - pomożemy Ci

dr. Justyna Kostyra-Grabowska dr. Anna Napora-Krawiec