Hydrobalans (Skinbooster)

Hydrobalans (Skinbooster) nazywany soft liftingiem to sposób rewitalizacji skóry, która opiera się na podaniu częściowo usieciowanego kwasu hialuronowego.

• zapobieganie objawom starzenia skóry
  • płytkie zmarszczki
  • starzenie się i wiotkość skóry
  • skóra pozbawiona blasku
  • odwodniona, wysuszona skóra
  • utrata objętości i jędrności skóry
  • blizny
  • przebarwienia

Formuła rekomendowana szczególnie jako SOFT FILLING oraz w celu odmłodzenia obszarów wrażliwych takich jak okolice ust i oczodołu.

• ciąża i karmienie piersią
  • ostre i przewlekłe stany zapalne w miejscu wykonywania zabiegu np. (opryszczka, trądzik)
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym zwłaszcza w fazie zaostrzenia takie jak: choroby tkanki łacznej, choroba Hashimoto, autoimmunologiczne zapalenia naczyń, zapalenie wątroby, cukrzyca
  • występowanie objawów infekcji ogólnej w dniu wykonywania zabiegu np. przewlekłych stanów zapalnych zębów, zatok, opryszczki
  • tendencja do powstawania przyrosłych blizn
  • zaburzenia w krzepnięciu krwi
  • stosowanie leków rozrzedzających krew
  • aktywne choroby nowotworowe
  • alergia lub nadwrażliwość na składniki znajdujące się w preparacie

Przed zabiegiem należy skonsultować się z lekarzem w celu ustalenia składu preparatu oraz częstotliwości wykonywania zabiegu.

Należy unikać stosowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych i leków rozrzedzających krew przed zabiegiem (np. Ibuprofen, Aspiryna)

Przed zabiegiem nanosi się maść znieczulającą. Odpowiednio dobrany do potrzeb pacjenta koktajl substancji leczniczych wstrzykiwany jest cienką igłą do skóry na głębokość około 2-3 mm, za pomocą mikro nakłuć w odstępach 5-10 mm.

Mogą pojawić się zaczerwienienia lub drobne zasinienia w miejscach podawania preparatu, które znikną w ciągu kilku dni.

Zabieg można wykonywać w każdej porze roku, lato nie jest przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu.

• należy unikać ekspozycji na wysokie i niskie temperatury przez okres 2 tygodni
  • należy unikać basenu i intensywnego wysiłku fizycznego przez okres kilku dni
  • zalecane jest unikanie nadmiernej ekspozycji słonecznej oraz stosowanie kremów z filtrem +50 przez okres 2 tygodni
  • przez pierwsze dwa dni po zabiegu zalecane jest picie dużej ilości wody, ok. 2l.

Po zabiegu może wystąpić lokalne zaczerwienienie i niewielkie zasinienia, które ustępują zazwyczaj w ciągu kilku dni.

W większości przypadków bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności.

U niektórych osób może wystąpić zaczerwienienie, obrzęk lub wybroczyny w miejscach podawania preparatu.

• efekt rozświetlenia
  • przywracająca naturalną równowagę fizjologiczną skóry
  • rewitalizacja
  • nawilżenie skóry

Pełne efekty mezoterapii widoczne są po serii 3-6 zabiegów. Powinny się one odbywać cyklicznie co 2-4 tygodnie, a w fazie podtrzymującej – raz na kilka miesięcy. Dzięki zabiegom podtrzymującym, efekty kuracji utrzymują się znacznie dłużej.

Tropocollagen Guna

lek. Justyna Kostyra-Grabowska dr n. med. Anna Napora-Krawiec lek. Małgorzata Anzel lek. Oskar Leja lek. Magdalena Turczynowska