Fibryna bogatopłytkowa jest koncentratem płytkowym nowej generacji. Jej innowacyjność polega na tworzeniu trójwymiarowej struktury, dzięki czemu po wstrzyknięciu do tkanek tworzy sieć, na której dokonują się naturalne procesy naprawcze. Dzięki swojej przestrzennej strukturze oraz dłuższemu niż w przypadku osocza uwalnianiu czynników wzrostu, pełni funkcję naturalnego wypełniacza.

• skóra z oznakami starzenia
  • terapia łysienia
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • choroby krwi
  • nowotwory
  • aktywna infekcja
  • zapalenie wątroby
  • HIV
  • kiła
  • choroby autoimmunologiczne
  • aktywna forma opryszczki
  • przyjmowanie leków: NLPZ, doustne antykoagulanty i leki zmniejszające krzepliwość krwi.

Na kilka dni przed procedurą należy zrezygnować z zażywania aspiryny oraz innych leków przeciwzapalnych i przeciwkrzepliwych. Dzień przed zabiegiem pacjent powinien wypić 1 – 1,5 litra wody.

Ponieważ osocze bogatopłytkowe jest zabiegiem iniekcyjnym, po jego przeprowadzeniu należy unikać skupisk bakterii, w tym kontaktu ze zwierzętami, starać się nie dotykać nadmiernie skóry, a w domu przygotować świeżą poszewkę na poduszkę do spania. Po wizycie w gabinecie nie zaleca się eksponowania obszaru zabiegowego na promienie słoneczne do momentu całkowitego wygojenia się okolic poddawanych kuracji. Wskazane jest natomiast stosowanie filtrów UV (przez 4 tygodnie po zabiegu).

Przez okres około 3-5 dni od wizyty należy zrezygnować z sauny, basenu oraz nadmiernej aktywności fizycznej.

W przypadku wystąpienia ewentualnych podrażnień na skórze, w celu ich złagodzenia można stosować preparaty z aloesem. Jeśli natomiast pojawią się drobne siniaki, zaleca się preparaty z arniką.

Pierwsze efekty widoczne są już około 2 tygodnie po pierwszym zabiegu.
Fałdy i zapadnięte obszary ulegają wypełnieniu. Skóra ulega regeneracji, staje się gęstsza, sprężysta, lepiej ukrwiona i nawilżona.

Informacje o zabiegu

Czas trwania: 30 - 60 minut