CG Styler600 to produkt z przyszłości. Pozwala wypełnić to co do tej pory było najtrudniejsze, czyli mimikę twarzy, nie blokując ruchu. Po zabiegu widoczny jest natychmiastowy efekt.

CG Styler600 to produkt światowego lidera w produkcji peptydów biomimetycznych i czynników wzrostu- Laboratorium Caregen Ltd. Unikalna formuła pozwala na wypełnienie umiarkowanych zmarszczek i fałd, zachowując naturalne ruchy i mimikę twarzy, pomaga odbudować i utrzymać naturalny, młodzieńczy wygląd. Specjalnie opracowany produkt rewitalizujący z kwasem hialuronowym i skondensowanym kompleksem peptydowym daje natychmiastowy, w pełni satysfakcjonujący efekt.

• starzenie się skóry
  • występowanie zmarszczek i blizn
  • skóra niedotleniona
  • skóra odwodniona
  • skóra narażona na stres oksydacyjny

Idealny dla osób, które zauważają u siebie utratę elastyczności i objawy starzenia, a skóra jest pozbawiona blasku i wymagająca dogłębnego nawilżenia.

Zabieg można wykonać niezależnie od wieku i rodzaju skóry.

• Glabella
  • Kurze łapki
  • Dolina łez, okolice oka
  • Fałdy nosowo-wargowe
  • Zmarszczki poprzeczne czoła
  • Zmarszczki akordeonowe
  • Czerwień wargowa
  • Obręcze Wenus
  • ciąża i karmienie piersią
  • ostre i przewlekłe stany zapalne w miejscu wykonywania zabiegu
  • zaostrzenie chorób autoimmunologicznych takich jak: choroby tkanki łacznej, choroba Hashimoto, autoimmunologiczne zapalenia naczyń, wątroby
  • występowanie objawów infekcji ogólnej w dniu wykonywania zabiegu np. przewlekłych stanów zapalnych zębów, zatok
  • tendencja do powstawania przyrosłych blizn
  • zaburzenia w krzepnięciu krwi
  • choroby nowotworowe

Lekarz wprowadzi CG Styler600 drogą iniekcji (tj. za pomocą igły lub kaniuli) w kilku punktach. Zabieg nie jest bolesny, można odczuwać delikatne mrowienie.

W celu uzyskania najlepszych efektów CG Styler600 wykonuje się w serii 4 zabiegów co 2-4 tygodnie.

Zabieg nie jest bolesny. Po zabiegu można wrócić do codziennych czynności, ewentualnie może się pojawić delikatny obrzęk lub siniak.

• należy unikać ekspozycji na wysokie i niskie temperatury przez okres 2 tygodni
  • należy unikać basenu i intensywnego wysiłku fizycznego przez okres kilku dni
  • zalecane jest unikanie nadmiernej ekspozycji słonecznej oraz stosowanie kremów z filtrem +50 przez okres 2 tygodni

W większości przypadków bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych czynności.

U niektórych osób może wystąpić zaczerwienienie, obrzęk lub wybroczyny w miejscach podawania preparatu.

• Zmniejszenie głębokości zmarszczek
  • Efekt liftingujący bez nadmiernej wolumetrii
  • Zwiększenie elastyczności skóry dzięki większej produkcji kolagenu, elastyny, fibronektyny
  • Poprawa jakości skóry